Από σήμερα οι δημότες θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού στη διεύθυνση https://veria.irantevou.gr
Σε μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Δήμος Βέροιας εγκαινιάζει ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των δημοτών, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με οποιαδήποτε δημοτική υπηρεσία επιθυμούν σε προκαθορισμένη ημέρα και ώρα της επιλογής τους. Με την νέα ηλεκτρονική υπηρεσία ο Δήμος Βέροιας αποσκοπεί να μπει ένα τέλος στην αναμονή των πολιτών σε «ουρές», τόσο για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησής τους όσο επίσης και για την αποφυγή συνωστισμού με στόχο τη μεγαλύτερη προστασία και ασφάλεια των δημοτών και των υπαλλήλων κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19.
Από σήμερα, λοιπόν, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους, θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες του Δήμου, μέσα από τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://veria.irantevou.gr .
Πιο συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει από τη διαθέσιμη λίστα την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες.
Συνεπώς, οι αρμόδιοι κάθε φορά υπάλληλοι του Δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας, μειώνοντας το χρόνο αναμονής και εξυπηρέτησης των δημοτών στο ελάχιστο.
Για την έναρξη της νέας υπηρεσίας ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ψηφιακής Πολιτικής, Καλλίστρατος Γρηγοριάδης δήλωσε σχετικά: «Ο Δήμος Βέροιας περνά στη νέα ψηφιακή εποχή. Η προσπάθεια για την υλοποίηση του στρατηγικού στόχου της έξυπνης ανάπτυξης του Δήμου επιβάλει τη χάραξη μακροπρόθεσμης Στρατηγικής. Ο στόχος είναι να υπάρχει ολοκληρωμένη προσέγγιση στις δράσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται και όχι αποσπασματική υλοποίηση μεμονωμένων παρεμβάσεων που δεν έχουν τελικά καμία προστιθέμενη αξία τόσο για τους δημότες όσο και για τη δημοτική αρχή. Η χρήση νέων καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως το e-ραντεβού, αποτελεί κομμάτι αυτής της στρατηγικής με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους τους κάτοικους, ελαχιστοποιώντας παράλληλα την κατανάλωση πόρων, με την υιοθέτηση ολοκληρωμένων καινοτόμων λύσεων και τεχνολογιών».
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης σημείωσε: «Εργαζόμαστε καθημερινά και με συντεταγμένο πλάνο να φέρουμε το Δήμο Βέροιας στην πρωτοπορία των ψηφιακά εξελιγμένων πόλεων. Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή της πανδημίας, για εμάς αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα η ενίσχυση των ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου ώστε να μειώσουμε το χρόνο εξυπηρέτησης των πολιτών αλλά και το συνωστισμό στης δημοτικές υπηρεσίες προκείμενου να διασφαλίσουμε ότι οι πολίτες θα εξυπηρετούνται ταχύτερα, αποτελεσματικότερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ακριβώς στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών ραντεβού του Δήμου Βέροιας, φέρνοντας το δήμο ακόμα πιο κοντά στον πολίτη, ανταποκρινόμενοι, ταυτόχρονα, στις νέες ανάγκες που προέκυψαν λόγω της πανδημίας».